2. marraskuuta 2015

Ylppärikuvia ©Studio Peter Sebastian

Sain vihdoin ja viimein elokuun lopussa tilattua mun ylppärikuvat, mutta niiden toimitus viivästyi kuvaajan sairastellessa, joten sain ne vasta viime viikolla postitse. Ihastuin niihin niin hurjasti, että tahdoin jakaa ne tännekin! Mun lemppariksi loppujen lopuksi valikoitui tuo vika kuva, jonka jotkut varmaan näkivätkin pyörivän mun eri some-kanavissa taannoin. Mun suosikki oli aluksi värillinen, mutta kun sain nähdä tän mustavalkosen niin ihastuin siihen. Henkilökohtaisesti oon tosi tyytyväinen näihin kuviin ja voin suositella Valokuvaus Peter Sebastiania, jonka studio sijaitsee Turussa Vähäheikkiläntiellä. Studiossa soi koko kuvauksen ajan musiikki, kuvat näki screeniltä heti ja tiesi jo hiukan etukäteen millaista olisi tiedossa. Ja tulihan siellä hiukan hulluteltuakin! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti