31. elokuuta 2016

OMAA AIKAA

Tänään on ollut oikein tuhlauspäivä! Oon kuumeisesti etsinyt viime päivien aikana uutta syystakkia eri nettikauppojen sivuilta, kun mulla ei oikeen kunnollista ole. Eilen kuitenkin bongasin Facebookista tarjouksen Vero Modassa, eli kaikki tuotteet olivat 20 prosentin alessa vain tänään! Niimpä mä päätin koulun jälkeen rientää suoraan ostoksille - ja sieltä jäi käteen hiukan enemmän kuin se takki, jota mä oikeesti lähdin ettimään... Nappasin mukaan myös parit kengät, huivin ja halpoja t-paitoja NewYorkerista sekä pikkuisia koulujuttuja!


Mä oon miettinyt sen takin lisäksi, että jotkut paremmat kengät ois kivat ettei aina tarvitsis tallustaa noilla tennareilla, jotka ei oo kesän jälkeen ollut enää niin hyvässä kunnossa... Kattelin aamulla hiukan Zalandon ja House of Brandonin sun muiden nettikauppojen kenkätarjontaa ja sieltä löysin kivat DinSko:n sivuilta ja ne oli vielä suht koht edullisetkin, vaan jotain reilu neljäkymppiä. Kävin sovittamassa ja ne ei kyseisen ketjun tapaisesti oikeen istunut mun jalkaan. Kävin Kookengässä, Sokoksella ja ties missä muualla, mutta lopulta löysin itteni Skopunktenista. Sen pitäis olla DinSko:n kanssa jotain samaa ketjua, mutta mä tykästyin siihen paljon enemmän kuin sen sisar -ketjusta oon koskaan tykännyt. Skopunktenissa oli tapansa mukaan meneillään tarjous, että ostamalla kolmet kengät, saat yhdet ilmaiseksi tai ostamalla kahdet, saat toiset puoleen hintaan. No, löysin kuin löysinkin heidän valikoimastaan parit kivat tossut, joissa oli monta kivaa värivaihtoehtoa. Päätin ostaa kuitenkin kahdet, kun toisille ei paljoa hinnaksi jäänyt ja valitsin nämä yllä olevat yksilöt, joihin oon molempiin tykästynyt enemmän kuin laki sallii! Hintaa näille jäi vaan yhteensä vaan hiukan alle 60 euroa (norm. 39,90€/pari)! verran, kun taas jossain muualla olisit saanut vaan yhdet ja olisit maksanut ainakin pari kymppiä vielä lisää! 


Ja sitten siihen takkiin... No, se osoittautui haastavammaksi kuin olin ajatellut. Vero Modan nettikaupassa oli vaikka minkälaista kivaa takkia, mutta kun kävelin liikkeeseen sisään ei hirveen montaa vaihtoehtoa ollut. Olin nettibongailuiden aikana kuitenkin tykästynyt sellaiseen villakangastakkiin, jossa oli huppu. Se toi jotain omaa lämminhenkisyyttä siihen. Kokeilin liikkeessä ensin ilman huppua olevaa perusmallista takkia - ei ollut hyvä. Kävelin hiukan ympäriinsä, kunnes ajattelin että pakko tota toistakin siinä vieressä on kokeilla, jos se vaikka oiskin hyvä. Ja se osoittautui ihmeen hyväksi! Ainoana mietinnän aiheena oli noi hihat, jotka on keinonahkaiset eikä siis hirveen lämpimät. Annoin sen asian jäädä ainoaksi miinukseksi, sillä mistään muualtakaan ei ollut löytynyt yhtä kivaa ja netistä tilatessa on aina omat riskinsä, jos koko ei olekaan sopiva. Kiertelin kauppoja hiukan enemmän vielä ennen kuin tein lopullisen ostopäätöksen - tai oikeestaan siis vaan kävelin kauppaan, sovitin uudelleen ja kävelin kassalle. Takin ovh -hinta oli 99,95€ ja alennuksen kanssa sille jäi hintaa jotain 80 euron paikkeilla. Kokeilin takin kanssa Vero Modan ohutta huivia ja tykkäsin siitä, hinta oli kuitenkin niin korkea, että kävelin viereiseen kauppaan ja sieltä ostin tuon kivan tumman huivin, jolla oli hintaa vaan hiukan alle 15 euroa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti